دوچرخه ثابت جرمن گیت Galaxy 200
قیمت دوچرخه ثابت
قیمت دوچرخه ثابت

 وزن این دستگاه 44.8 کیلوگرم است و دارای ابعاد 67*129.5*136 سانتی متر می باشد. این دستگاه به صورت الکترومگنتی بوده و قابلیت تنظیم مقاومت دارد. این دستگاه نمایشگر دیجیتالی دارد که قادر است کالری، سرعت، زمان، مسافت و ضربان قلب را در اختیار کاربر خود قرار دهد. این دستگاه 9 برنامه از پیش تعیین شده،1 برنامه شخصی، 2 برنامه کنترل ضربان قلب و تعیین ضربان قلب (HRC) و 1 برنامه تعیین مقادیر معین نیز دارد که می توانید در صورت نداشتن برنامه ای از آن استفاده کرده و با سرعت بیشتری تمرینات خود را شروع کنید.

شما از طریق دوچرخه سواری و ورزش کردن با دوچرخه ثابت راحت تر خواهید توانست به تناسب اندام و ارتقای سلامتی برسید. صندلی این دوچرخه ثابت را میتوان به صورت افقی تنظیم کرد و پدال های این دوچرخه ثابت استاندارد هستند و می توانید با رکاب زدن باعث افزیش قدرت عضلات پا، ساق پاها و ران ها شوید. افراد کهنسال و بیمار به راحتی می توانند بر روی صندلی دوچرخه ثابت بنشینند و فعالیت ورزشی داشته باشند.

پدال های این دوچرخه ثابت نشسته استاندارد و با محافظ ایمنی است و می توانید با کمک آنها رکاب زدن راحتی را تجربه کنید. در زیر پایه های این دوچرخه چرخ هایی تعبیه شده اند که به شما کمک می کنند تا به راحتی دستگاه را جابه جا کرده و در هر مکانی که دوست دارید از آن استفاده کنید. این دوچرخه ثابت ساخت آلمان بوده و دارای 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.
<%= Title %>



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 29 مرداد 1396برچسب:,
ارسال توسط محمد طاهر حاجیلویی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: